bara lilla jag vaken

vad gör man, ju njuter utav tystanden och att inte behöva göra någonting alls. 
Varit nere i Hjo mesta dels av dagen där det var full rulle med arregemang som vanligt. Älskar denna staden som alltid har något på gång, det märks nu under högsommarn att det är sveriges sjunde mest besökta stad, för gud vad jag fick leta efter parkeringsplats. åt på resturang  (tredje gången på en vecka). Viola börjar bli rättså inkörd på resturang nu precis som jag var när jag var liten då pappa hade en eller två egna resturanger i Göteborg. . Vi äter aldrig mer på Hamnkrogen iaf. Skit mat till högt pris, och de sa jag till kockarna. Men idag var vi  på Bryggan, bryggan är bäst i Hjo.
Lekparken tyckte Viola mest om, jag gillade mest coca colan på glädje och trissjollarna i hamnen.
Inte nådigt  vad jag blev sugen på att börja segla igen när jag såg dom. Funderar nästan att gå med i Hjo seglarsällskap för att visa vart skåpet ska stå, samt att få börja segla igen såklart.  Jätte sugen på att skaffa en båt.
 
 
midsommar 2012
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0