Lekpark

Trots att vi är något snvuiga kände vi för att göra något tillsammans idag, det är ju trots allt lördag. Så vi åkte en sväng till Tibro där vi var i lekparken i en timme, sedan åkte vi vidare till Moholm till Björn och Maria och grillade.
Har en del på pogrammet i veckan, skulle jobba imon kväll me  tror inte jag bör göra det med denna förkyldningen i kroppen, på tisdag ska vi till en förskola och se hur deras verksamhet ser ut samt titta på lägenhet nummer två.
Onsdag är ör det F-grupp men vet inte om jag ska på den utan åker nog ner till Göteborg istället över helgen.  Ska beställa tågbiljetter inom kort till mig och Viola.

Igår när vi kom hem så var kycklingarna helt galna i hönsgården, flaxade omkring och de allra minsta hade tagit sig ut genom staketet. Då såg vi att höken varit där, och den var ordagrant där, inne hos hönorna och kunde inte flyga ut. Hur den kommit in vet vi inte för vi har ju nät även på ovansidan av hönsgården. Men men. Tyvärr hade den dödat två så nu har vi bara 16 kvar, 16 av 21.
Står riktigt bra nu med lite stöd från något föremål.
Min favorit "snurrgunga"
Hela familjen kunde roa sig
Sitta i miniAmbulansen
Gunga på denna vara jätte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0