Måndag

Snart är Mars slut och jag kan se fram emot April med min födelsedag, åka skidor, påsk, höns, besök utav mamma och pappa, sex månader kontroll m.m.  Lillan kan nu sitta sjäkv när det faller henne in att göra det, bortskämda lilla barn. hon vill bara gå gå och gå när man håller henne i hennes armar, benen går av sig själv. Hon skrattar och äter och sover bra. Nu har hon varit snuvig i några dagar.

I eftermiddag ska jag och Mats blöta ner väggarna i ladugården och diska av dom ^^. Viola ska vara hos sina famor ett par timmar under tiden.  Imorse var vi på Arken och fick inforrmtaion om mat och tänder från tandvården, det var mycket lärorikgt. Vad mycket socker det ska vara i allt. Jag har bestämt mig för att göra egen mat så länge jag orkar, för i burk maten är det ju tillsatt socker och annat onödigt bös. dessutom är det sjukt mycket dyrare att köpa barnmat en at göra själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0