Onsdag

Igår var det onsdag för dom som inte visste det.
Onsdag betyder babyrytmik och social konferans med några mammor från F-gruppen. Efter babyrytmiken så  åkte jag och jolan hem för att ta det lungt en stund innan vi begav oss till Skövde för att gå på babysim !
Babysimmet var vrål kul tyckte jag, Jolan blev trött  ganska fort i vattnet eftersom hon inte sovet så mycket på dagarna längre och hon förstår inte när jag säger till henne "Viola du måste sova en stund innan vi ska bada i bassängen".  Men det gick bra trots allt  fasten vi var först ur poolen av utmattning, Jolan fick mat och torra kläder på sig och somnade ganska gott ändå när vi åkte hem från Skövde.
Jag kände mig också ganska sliten efter faxxande hit och dit och var inte på mitt bästa humör när jag kom hem.
Mats gjorde hemmagjord pizza som jag åt med god aptit, sedan slummrade jag in en stund.
Bebsien och jag la oss vid nio tiden och somande gott, en stund.
Vid 23 vaknade lilla Jolan med Vrålskik och kunde inte sluta gråta, antog att det var magen som gjorde ont på henne och efter att gå runt en stund med henne på axlen lugnade  hon ner sig och släppte både prutt och rap.
Tycker inte alls om närn hon panilskriker så, trodde hon hade fått öroninflamation eller något som jag fick lätt när jag var liten.

Indag TORSDAG så spenderarde vi förmiddag på mitt gamla jobb i K-berga, var med på lite lektioner och blev utklassad av  4,5 och 6an i frågaspoert vilket jag tyckte var lite pinsamt.
Åkte hem vid 11 tiden och har packat väskan  så det bara är att åka när Mats kommer hem.
Har till och med  packat åt Mats som aldrig hinner med det, men destu fortare vi kommer iväg destu fortare hinner vi med en färja eller två färjor som det är.
När vi väl anländer till Hyppeln väntar gratineradekräftor Jag bara älsakr pappas gratineradekräftor och  det brukar jag önska mig när jag  fyller år.

Imon fredag blir det Danmakr för hela slanten !!!
bebisen 1 månad på fotot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0