Torsdag

Vad dagarna bara springer förbi.
Igår var det babyrytmik och  babysim, Viola fick dyka för första gången och det gick okej.
Viola är inne i en väldigt ledsen och ännu mer otåligfas, jag tror det är hennes tänder som spökar, Mats tror något annat.  Hon har lite feber på kvällarna, gnällig, dregglar som bara den imellan åt, suger på armen osv. Jag tycker det låter som tänder, eller så är det väl öronen som hon har ont i, funderar på att ringa VC imon  annars väntar ju en hel lång helg med kanske onödig smärta för lillan om det är öronen. Jag vet faktislt inte?  Får se lite hur denna kvällen, natten och imon morgon är som får avgöra.

Själv så har jag bröjat få ont i halsen, bad sign.  Så jag antar att en förkyldning med halsont, feber och rinnande näsa väntar om jag inte hinner kurera mig illa kvickt men jag ska inte klaha, har inte varit sjuk på 8 månader. Luften på landet och alla kiwis jag proppar i mig är hemligheten.
Lexi och Smoothie (när han levde) taget i december 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0