ja vart ska jag flytta??

Rätt köpare, rätt pris så flyttar vi nog.  Vi vill flytta men samtidgt inte. Vi har allt vi vill ha här, avstånd till grannar, det luktar koskit om våren samt tusen flugor inomhus på sommaren.  Men ingenting blir klart eller färdigt och nu har vi någon viktigare att tänka på och lägga pengar på. Vi är nämligen fattiga människor som aldrig har 500.000 över i fickan till att renovera vissa saker som vi vill göra. Därför.
Vi söker något mindre och mer färdigt om det blir något vi hyrar eller köper får pengarna och markanden avgöra.
Jag älskar vårat Johanneslund som vi bor i. Så vackert, stillsamt och mysigt. Jag kan lätt tänka mig att köpa tillbaka detta när ungarna flugit ut och man har tiden och förhoppningsvis ekonomi och leva den drömmen som vi vill. Vi har en dröm med Johanneslund men vi är unga och vill som sagt göra andra saker nu.

Så vart ska vi bo?
Vi är öppna förförslag men helst Hjo där jag har nära till mitt jobb och dessutom är det Sveriges bästa, finaste och trevligaste stad. I LOVE HJO.
Framtiden får utvisa. Först  och främst ska gården bli såld om den nu blir det, vem vet vi kanske ändrar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0