lekparken

Igår var vi varit i lekparken i Hjo, samtidgt som vi uträttade några ärenden. Jag sprang in till Hem&Hobby och köpte ett fotoalbum som jag ska sätta in de framkallade fotona i, det är roligt med "äkta" bilder också.
Ska framkalla ännu mer foton nu när jag väl är på gång. Har också sökt två joo i lantbruksfaktorn jag ska också söka ett jobb som fritidsledare på mitt gamla jobb.

Tillbaka till lekaparken, vädret var lagom varmt med lite moln idag men vad gör det. Viola satt på Mats axlar när vi tog promenaden igenom parken och hon var överlycklig över det. Vi gick förbi dagiset jag och Mats tyckte barnen var så söta när de går in för sina lekar så mycket att det blir helt snurriga. En lite kille på lite över ett år (tror vi) sprang det fortaste han kunde över gräsmattan och vi gick lika fort som han sprang, så söt.
Viola tyckte om att gunga och skrattade högt !
Rutchkanan och lite andra roliga saker provade vi.
Gick tillbaka in till stan och tog en glass som vi åt vid sjön. Tänk att snart kan vi gå hit obehindrat när vi vill om vi väljer att bosätta oss i Hjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0