att blogga

EN nisch säger somliga, det som faller ur mitt huvud säger jag.
Jag skriver de som jag vill få ur mig, förmedla, förklara och provocera.
Jag vill inte hoppa på någon bokstavligen för det kallar jag för mobbning och ren utfrysning och det är inte okej.
Det finns mycket jag vill förändra i detta skeva samhälle och egentligen skulle jag inte vilja vara den del av den alls. Vad har jag för val om jag inte ska tvinga min familj djupt in i skogen och leva på konjak och blåbär, ingen god kombo vill jag lova. Samtidigt tycker jag livets goda och försöker oftast vara så "normal" som möjlig för att inte alla ska skratta åt mig. 
Det blir bara jobbigt om jag försöker förklara allt men  de jag kan säga är att mycket är upp och ned. Några starka agg jag har just nu är:
Barnmatsburkar
När djur far illa
Att skolan ska ta på sig allt mer ansvar
ungdoms arbetslösheten
och att jag aldrig hittar någon behå som passar mig trots att mina bröst praktisk ttaget är lika stora.
 
 
Tror att många av de läsare jag har är självklart vänner och bekanta, sedan är de en del som jag inte träffat alls och till sist dom jag fullkomligt retar gallfeber på så de inte kan sluta läsa bloggen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0