f-träff

Idag har jag fått röjt lite här hemma innan det var dax att åka ner till Hjo för den sista föräldraträffen. Jag hade förväntat mig ett Diplom eller liknande som intygar att jag klarat första året med barn, tiden gick och något Diplom utdelades aldrig. 
Istället pratade vi om hur året varit sömn, mat, lek, spåk, händelser med mera.  Kul att träffa alla igen. kanske för sista gången :.(    Alla barn hade växt och de kröp omkring, tjatade och grejade det var bara Viola och Ling som gick, men Viola är ju äldst så det är ju inte så konstigt. 
Imon blir det skola och handla lite smått och gott.  
Ska även gå på Bio med Mikel och A, ska bli trevligt att komma ut lite själv med vännerna. 
De roliga var att när jag just skulle SMSa Mikel om våran lilla kaffe stund vi skulle ha imorgon så ringer han mig, inte första gågnen vi har tankeöverföring.
 
Snipp snapp snut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0