Veckoslut

Veckan har gått, skönt.
I helgen vankas jakt, barnledigt, hönsstädning och en tripp till Jönköping  - drömmarnas stad (?)
Mats kom hem med 150liter bröd från ett bageri han jobbat på, en dag gamalt bröd så han fick det, gott för hönorna  gott för oss även gott för grisen i skogen. 
Om tvä veckor kommer han hem med samma ranson igen :)
 
Viola gått på dahis fem timmar om dagen hela veckan, gått göra bra. Jag går upp 06.35 klär mig, borstar tänderna, gör iordning min frukost, släper ut hönser, sätter på värmen i bilen, sminkar mig och väcker sedan Jolan klocken sju. Klär henne, ger henne att dricka och sedan på med ytterkläderna och iväg mot dagis. Lämnar på dagis åker till Skövde. Babblar med kompisarna och pluggar en dag i veckan är det föreläsning om diverse saker. 
 
Viola går bra nu, hit och dit, fram och tillbaka.  Gulligt ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0