Inget går som jag vill

inget går som jag vill. 
Haft otur bra länge nu, undrar när de vill vända???
har ont, är snuvig, vaknar vid fyra tiden på nätterna och har svårt för att andas, dumma luftvägar som inte vill bli helt friska. La en av halstabletterna jag har vid sängen i vattenglaset och sen när jag drack vara jag nära att spy. det finns inget värre när man förväntar sig att något ska smaka gott eller som de ska smaka och så gör det inte det. Vill inte veta hur mamma reagerade den gången hon drack snusvatten när hon trodde det vara cocacola. 
Hemstudier idag, yeah right. Kan inte hemmaplugga. Har  ju andra saker att göra här hemma en att sitta i lugn och ro och plugga en hel dag. 
Imon är det sista dagen på inskolningen och pedagogerna tycker det gått bra för Viola så det ska inte vara några som helst problem. 
Var förresten på BVC igår där Jolan fick spruta i vardera lår, längden var på 74.5cm och bredden (vikt) låg på 9.5kg så det är inte konsitgt att hon är sjukt tung att släpa runt på. Fick massa beröm från doktorn vilket fint barn jag har :) och det var inte nödvändigt med nåra fler läkerkontroller om vi absolut inte ville detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0