jag är en sjuk männsika

stackars lilla sjuka mig.
Förkyld, luftvägsinfektion och hostat så jag har ont i magmusklerna som jag inte äger.
Ringde vårdcentralen och fick nobben, antar att jag måste börja ljuga för att få hjälp. Blev ledsen och förbarmade mig över att jag betalar skatt. Fick köpa lite receptfri skit och be till de högre makterna.  Mats och lillan har åkt till violas farmor och farfar så jag får vila ordentligt. Tänkte försöka städa lite med och tänka över min framtid ordentligt.  Hur fan ska jag göra, roligt nog har jag flera allternativ att välja imellan :)
Ska på möte på måndag, dagis, tandläkaren och sedan en annan hemligt besök också.Hoppas vi kan bestämma oss snart och göra det rätta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har ni fått sålt huset än?

Svar: nope.
Malin

2012-10-21 @ 17:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0