jag har börjat plugga :)

 Japp som det står jag har börjat P L U G G A.
Vadå tänker ni?
Jo jag blev kallad till ett möte som i Skövde som jaginte vet vad det innebär? Kommer dit, blir satt i en grupp, jag är inte så blyg av mig och börjar prata med några.
Vet inte vad jag gör där, tänkte att detta tar nog inte så lång tid. 
Där had jag fel, en person kommer in i "klassen"  "Hej jag heter M och vi kommer ses 8-16 måndag, tisdag och Tosdag ett tag framöver" .
Jaså du tänkte jag. och varför ska vi det.
Det var inte bättre en att jag ska läsa upp ett betyg som jag inte fixande i gymnasiet, eller vänta ett ämne som jag typ aldrig fixat och alltid fått "extra stöd med"  M A T T E. Men det är skönt att få det gjort och jag får betalt och träffa lite nytt folk så det skadar inte. 
Hur ska detta gå ihop?
Vi har EN bil, Viola ska skolas in och desstuom är det lite andra saker på G. Vette fan hur detta ska gå till  men en så länge har det gått bra. Hoppas jag är duktig nog att klara av detta någelunda fort. Har lust att göra högskoleprovet med :)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem hade bestämt det här åt dig, om du inte visste om det innan? Kul ändå, det kommer säkert gå bra! :)

Svar: Arbetsörmedlingen
Malin

2012-10-24 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0