onsdag

jaha.
fortfarande sjukstuga men något bättre är vi. 
Varit en sväng i Hjo, köpte grapefrukt och andra förnödenheter, värpfoder till hönsen bla. Var inne på konsum som snart lägger ner, ni som ger era barn burkmat kan ju frossa i ännu billigare burkmat då de säljer ut skräpburkmaten.
 


Aldrig får man vara ledig.
idag ringde ett nytt jobb upp mig, vi skulle höras av om närmare besked om någon vecka,
När jag nu blir frisk ska jag banne mig få ner några kilon, hatar min kärlekshandtag, hur få bort? 

 Ska äta massa chilli, grape, ingefära och dricka kaffe för att få igång förbränningen ordentligt, Raska promenader  och fler sit ups än vad jag gör idag, ska förska landa på 100st om dagen samt lite andra bra övningar för kroopen, brukar träna lite när Viola leker blir lätt annars att man bara sitter och glor på henne med ryggen mot en vägg. 
 
Fåtal om det så köpte jag en påse lösgodis idag som snart kommer ge mig både huvudvärk och illamående. Har nog inte köpt lösgodis i år och det blir nog den enda. Proppade den mest full med lakrits, surt och choklad, de andra godisarna är så förbaskat söta. Läskande, äckligt, sliskigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0