rubrik

Hejsan.
Jag är sjuk :(
Bosatt i Dala, as gött.
Har allt jag behöver här, färska tomater/gurka/vindruvor/sallad/Björnbär/jordgubbar/hallon/potatis/vilsvinskött eftersom mats föräldrar (som är borstresta i en vecka) har både ett stort land och ett växthus. Dessutom sköt Mats en gris häromfagen så  köttet hänger och ska styckas imon, självförsörjade helt enkelt. Jag gillar sånt, sen har de höns ocskå lixom vi så ägg får vi också. 
Hela familjen är sjuk.
Men vi ska ta hand om värme, post, hund, dammfiskar, höns, klippa gräset, vattna blommor osv osv wå vi bor här till de kommer hem och vi njuter. 
Bara för att visa hur vacker t det ör här lägger jag upp lite bilder.
Deras fina damm som det finns både vattenfall  och fiskar i.
 



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0