Vi försvann

inpulsåkte ner till Götet idag och hem till Hyppeln ,stannar här ett par dagar. Mats ska hjälpa min pappa och måla huset. Jag ska mest njuta utav den friska havsluften, gå promenader, "vraga" på stranden och bara lyssna på den snåla blåsten som blåser.
 
förövrövrigt är Hjo kommun skit ! ! ! ! ! !
Får ej jobba där mer under året, anställningsstop samt  NOLLVICK. Vilket innebär att de hellre går en man kort en sätter in vikaire, samt att de kortar ner de vikarier som får komma in med några timmar. VIKARIER ÄR VIKTIGTA SÅ BEHANDLA OSS INTE SOM EN PÅSE MED SKIT ! Jag blir så arg, vi jobbar faktiskt med människor inte med maskiner.  De behöver våran närvaro. Jag förstår att kommunen behöver spara, men  det är på fel kategori, vet deras anhöriga om detta? Så byebye Hjo ni mister en jävligt bra vikarie som börjar jobba på annan ort. Hoppas att ni inte har några vikarier kvar när ni blir klara med detta, skyll er själva ! ! ! ! !
 
Hittade en fyra år gammal bild på mig på deras dator från LIPP i GBG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0