barnlediga

om två timmar går färjan och dagens långa resa till vårgårda och sen tillbaka till götet för min del. viola ska dumpas hos farmor två dagar innan jag hämtar hem henne. 128kr tur och retur kom jag över i tågbiljett, det tyckte jag var ett bra pris. mats har ingen tele så jag hoppas han dyker upp vid nisse platsen 16:30. samt att han hittar dit. så sedan styr vi kosan mot mölndal där vi ska parkera bilen, gratis. får ta bussen tillbaka in till centrum och linn'e där vi ska bo dessa dagarna. det kostar 270dygnet att stå i centrala gbg och det är änna onödigt. ikväll blir det bara lite strosande, middag och en kik på Göteborgskalaset som pågår just nu. imon iommer m från skövde och vi ska på liseberg om det inte hällregnar. sedan dans, klubb, langos för hela slanten. kul detta ska bli, låtsas att man är 17, 5 åi igen :)


mina naglar för helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0