året 2013

Har du några nyårslöften?
Lägga mig under 60kg sträcket och hålla mig där. Lära mig spela gitarr.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, och fler  på G.

Vilka länder besökte du?
Danmark, tråkigt nog, men det blir fler detta året.
 
Vilka platser i Sverige besökte du?
Branäs, Karlstad, Jönköping, Falköping, Hjo, Skövde, Göteborg

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
14 oktober då min flicka blev två år. 5 juni då vi flyttade till Knippla.

Vad var din största framgång 2013?
Fast jobb på heltid.

Största misstaget?
Det kännts som de tyvärr är många, vill inte prata om det.

Bästa köpet?
Jackor.

Vad spenderade du mest pengar på?
räkningar.

Gjorde någonting dig riktigt glad.
Jobbet och att komma närmare havet.

Vilka sånger/låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Avicci har regerat detta året, samt allt med Stefan Andersson

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare naturligvis trots stora motgångar

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ledig, på gott och ont.

Favoritprogram på TV
Mästerkocken, massa  serier på SVT ÄKTA MÄNISKOR, kniven mot strupen.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Den var rätt sorglig. jag och Viola satt själva i våran lägenhet i Jönköping.
 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Arbetsklädd eller naken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0