hur bra får man trivas?

Fy sjutton vad jag trivs här, det enda som fattas är väl lite nya vänner. Så enkelt och lätt att leva. Love it. Varför gjorde vi inte detta tidigare? Nytt liv, nya möjligheter. En stad som har massor att erbjuda ! Viola trivs i sitt nya dagis och inskolningen har gått oförskämt bra.
Hallen  väntster in till köket och badrum. höger in till vardagsrum och vårat sovrum. köket har också två ingångar.
köket, fönstren nerdragna på kvällen eftersom vi har en del insyn.
sovrummet by night. 
hyllor och tvätt i vårat sovrum.

Kommentarer
Postat av: Marie Karlberg

Hej =) jag kikade runt på familjeliv och såg att du skrivit i samma tråd som jag, om oss nyblivna föräldrar i Jönköping. Såg att du och jag var lika gamla. Jag har en dotter på 4,5 månader och har bott i Jönköping i 2 år snart och har en hel del vänner här, men inte många som har barn. Hade varit roligt att träffa någon som vill prata om barnmat/bajsblöjor m.m. Haha. Vill du ta en promenad eller en fika någon gång så vore det trevligt =)

2013-01-21 @ 13:53:40
URL: http://mariekarlberg.blogg.se
Postat av: Johanna Holmström

Ser riktigt mysigt ut! :)

2013-02-05 @ 14:14:13
URL: http://awayaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0