Onsdagstvätt

Idag har det tvättats, satt upp gardiner och pulat. Slutar aldrig förundats hur böveln jag hann med att städa hemma i huset och på gården när det alltid finns något att städa bara i en enkel lägenhet. Hur som helst så höll Viola modet uppe när vi tvättade och hjälpte till så mycket hon nådde. Plocka ut tvätt från maskinen och sedan köra "tvättkorgen" till mig så jag kunde hänga och sedan stryka. 
Violas  nya gardiner, tyget har jag valt (finns på Åhlens)
 
 Jag har dessutom också spanat in ett tyg som vi ska ha  i vardagsrummet eller i sovrummet, tyget är från Marimekko.
 
Idag har Viola också packat ner sig själv i hennes resväska, hon kanske vill till mormor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0