förhållandet mellan mig och "kniven mot strupen"

jag älskar verkligen pogrammet, Kniven mot strupen. Kan inte svara på vad det är men jag kan se repris efter repris.  Överlag gillar jag  matlagningspogram som ger utmaningar. Ser på Kniven mot sturpen minst tre ggr  i veckan, och det stör mig att jag inte kan lägga ord på vad det är som jag gillar så mycker med pogrammet. För överigt är det rätt sjukt att jag skrvit dessa raderna utan att titta på tangentbordet, me like.
för övrigt bjuder jag på denna länken, när jag sjöng med Stefan Andersson, vilket jag ska bli ihop med när jag blir stor, fast det vet han inte om, ännu.
 
http://www.youtube.com/watch?v=Md7lmgl8CTo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0