öppna förskolan runt i kommunen

tre dagar tre öppnaförskolor. kommunens egna helt okej. leksaker, sångstund runt 5-10 besökare plus barn, fika 10kr (saft/kaffe/the och slätt bulle. öppet måndag och torsdag 9-12:30, lite sunkiga lokaler.

Svenska kyrkans med leksaker sång brukar det vara men inget jag märkt av 2-8 föräldrar små lokaler, gratis fika (festis/vatten/kaffe/the kaka eller glass). öppet tisdagar 9; 30- 11:30.

missons kyrkan på nimbus. mycket fina lokaler (ljust, värmegolv, stort) trevlig och välbemötande personal (3st) ordnat och uppstyrt. två sångstunder med marackas, en kristen sång. roliga leksaker. gratis fika (saft/kaffe/the hemmagjord kaka/frukter vilket är ett stort plus, mariekex) barnstolar så det räckte till alla barnen. 10 vuxna från alla olika öar plus barn. öppet onsdagar 10-12.

nu ska jag träffa mats och luncha på nimbus resturang (fint ska det vara) viola också. sen ska hon till dagis och jag jobba kväll. bra dag.

min frukost


misson var helt klart bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0