5/7

5 av 7 kvällar jobbar jag denna veckan :/vilket innebär att jag får väldans lite tid med min familj. iaf hela min familj. Jag och viola har ju dagarna tillsammans men mats får jag leva utan, ser honom inte alls. borta när jag vaknar och sover när jag kommer hem. jobbar dessutom 5 av 5 lördagskvällar vilket också innebär att jag och min familj inte får 24h tillsammans någon dag av dessa veckorna, hoppas verkligen på en bättre schemaperiod. lämnat kläder till klädbytardagen, förhoppningsvis stenrik sedan ;). tycker de har konstiga regler för sig, man får inte lämna in så mycket man vill srn har man ett nummet och inte sin sign. en avgift ist för att en viss procent går till något endamål. det blir nog bra med det ändå.

viola har storlek 92 men jag ska nog kika på kläder till henne i storlek 98.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0