mått bättre

började känna mig dålig för tre dagar sedan. igår eftermiddag eskalerade allt och jag hade jätte svårt att andas. var på vc idag. som tur var så såg doktorn hur dålig jag mådde. min sänka som normalt ligger på 5 låg på närmare 60. så en rejäl infektion har jag fått. fick antibiotika, slemlösande, och brikanyl eftersom doktorn och som jag också misstänkt att jag har astma.

gud vad nöjd jag är med en doktor som jag slapp böna och be om medicin. gan tyckte dessutom att jag borde stanna hemma under de 10 dagar jag tar antibiotika.

mina lungor är nästan upphostade och jag har spytt av alla hostningar. inatt hoppas jag får sova bättre. min feber ligger imellan 38-39. de var längesedan jag var såhär sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0