en helg av ledighet

de var längesedan  jag var ledig en hel helg eller vara mer en två dagar på raken. typ 2 månadersedan.
så nu slog jag till (jag gör ju schemat ;)  ) till att vara ledig innan jul för att hälsa på mina goa svärföräldrar.  
jakt,  egentid i skövde i form av shopping. 
så nu har jag börjat svulla mat till jul. andra julbordet på två helger ett på resturang och nu ett hemlagat.
jag tog med en mousserande för att fira mina framgångar på jobbfronten. 
jag köpte också med sill från den lokala fiskbutiken som smakade gudomligt så jag köptemer idag

sen blev svärmor så glad att hon gjort hemlagade skinkor.  både  industrigris och hemmaskjuten vildsvin skinka. 
julkappar  blev de också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0