söndagsshopping

varit i Göteborg och kikat på kläder. min snälla sambo var så tålmodig så medans jag strosade runt kikade och provade. för några årsedan hade han inte satt sin fot i ett köpcentrum. idag var det han som föreslog besöket i stan och att jag verkligen behövde köpa lite nya underkläder eftersom de flesta behåar är för små jag har. sagt blev gjort.
2behåar, tre trosor, ett par jeans och en tröja jag hittade på jc. å jag som inte skulle köpa något, ibland är det svårt att motså de billiga priserna. viola var övertrött efter att sprungit runt som en toka. sitter i bilen, påväg hem. hunnit med att boka en liten miniresa till nästa helg också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0