perfekt day

jobbat i värmen. haft 31 grader i butiken. var iväg i 50min för att kolla upp min molande tandvärk i visdomstanden som är påväg upp. gått på Alvedon hela helgen. undersökningen gick bra och de förstod varförjag har så ont. visdomstand plus inflammation i tandköttet där den växer upp. Hon rengjorde med koksaltlösning och antibakteriell tandkräm och vips så var allt bra. Inte haft ont efter det. så nu är jag sugen på att ge blomsterbud till den fantastiska tandsköterska.
öckerö tandvård har alltid varit bra och jag har i princip bott där när jag hade tandställning i fyra år.

När jag kom hem från jobbet. åkte vi och badade vid burö. nakna ;) på eget badställe. vi hittade en SJpall som flytit upp på stranden som vi satte viola på och simmade med framför oss. Hon ville vara med att sparka med benen så vi förklara att hon var tvungen att hålla i pallen så fick hon simma med oss. jätte kul tyckte vi allihopa. efter 40 min simmande i havet fram och tillbaka till en annan närliggande ö så åkte vi hem.

hem till hälsö. vårat nya bra hem. där stekte jag fiskpinnar, gjorde potatismos, grönsaker och vi åt. bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0