jobbhelgen över

Jobbhelgen över,  imon ledig. 
Hemma med viola.
 vagnen förhoppningsvis körbar efter att köpt en likadan vagn sedan innan, brun mountain buggy.  
Älskar verkligen vagnen,  lätt, simpel, funktionell. Finns mycket snyggare vagnar men här är funktionen viktigare en snyggheten. 

typiska felet man gör med första barnet, första vagnen.  
Jag tittade för mycket på liggdelen, visst de är viktigt.  Sittdelen används mest. 
Jag har  ägt två barnvagnar 
denna vi tog hem idag var gratis. Kunde bara plocka delar till däcken. 

Förutom vagnen så har jag arbetat i 6,5 timme, varit på lekland i 1,5 timme där jag träffade en god vän :)
Inhandlat lite småsaker som rör julen och paketinslagning, samt diverse medel som går åt i ett hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0