jaha

I varje paus  av ett tv pogram (när jag  nu ser på ett)  så utnyttjar de minutrerna  till max. Städa, lägga  saker  på rätt plats diska och hänga  tvätt
och  då har  jag  bara ett barn och sambo. 
Hur slitigt får man vara? Jisses .

Förutom  de så har  jag  och min flicka  varit lediga  idag . Vi har utnyttjat  dagen till att handla mat, inköp av inderköä  till mig och  en tapet inne i staden Göteborg.  Vi har ätit både frukost  och middag ute  och riktigt  skämt  bort oss. Viola blev  till Slut  så trött att  hon  somna påväg en  hem. 

Igår hämtade  vi hem mormor och morfar från Thailand  i något närliggande  landvetter flygplats.   Så nu är  vi hund fria igen. Skönt .

Har gärna  hund. Men då min egen.

Nu är jag  ledig  i helgen och  vad man gör en ledig helg minns jag inte. Jag har inte  haft en ledig  helg sedan i september -oktober de är fem månadersedan. 
Träffa violas  kusiner  är ett måste och gärna  min syster  också  som ska föda sitt första  barn vilken  dag  som  helst.

Jag och min tös på restaurang  vid havet för lunch. Idag delade vi på helstekt  rödtunga filee.

Ny behå. Var behövligt  du brösten känna knöliga i de gamla. 
Ny juice inköpt  idag. Förbannat  God att Shottar med gratis  grimaser  på köpet
Fem rätt på hästarna .
Tack för dessa tre veckor  håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0