Måndag

Är mitt i mitt 12dagars pass på jobbet. Fått mycket gjort men samtidigt finns det alltid hundra saker att göra.  Till helgen var jag bokad i en annan liknade butik för att ge mig insperationskälla. Tyvärr hinns det inte med. Ser fram att åka dit i framtiden en lördag och se hur de arbetar med andelar osv.   Hade ett tips i helgen som gick in och genererade 5889kr till minas kunder, varsågoda. Själv hade jag inte andelen. Om jag hade köpt alla mina andelar hade jag varit luspank. 

Ikväll var ingen vanlig kväll. Åtta utomjordingar kom till oss ovh sjöng och tiggde pengar vilket sedan visade sig vara halva klanen av mina skolkamrater som hade som tradition att besöka hemma hos hälsöborna. Med skådespel musik och sång intog de scenen (vårat allrum). Skådespelet kom från Bibeln och inte visste jag  att mina fornaskolkamrater var så religösa. Dörr från dörr gick de och jag var så givmild å gav dom 200kr. Efter de tio minutrarna satt vi helt chockade alla tre. Viola ba va hände?  Gillar denna kobben mer än vad jag trodde. om de går till varje hälsöhus så kommer de dra in tusentals kronor till idrottsklubben. Jag tänker, vad ska de göra med alla nya fotbollar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0