på mitt jobb

Ibland  fattar  jag  inte  vad  jag  håller  på  med.
Jag har  ofrivilligt  blivit  en så  central person .
Jag möter så mycket  människor. Jag kan nästa  inte åka någonstans  av de ställen  jag  besöker  där  jag  inte  träffar  personer  som  känner  mig.
Bra eller anus ?
Ja de beror på  vilket  humör jag är på .
Ibland  känner jag  inte  igen kunderna som  hejar  på  mig  utanför  jobbet men de känner  självklart  igen  mig. Lättare  för dom att minnas mig  än jag och alla hundra  ansikten  om dagen.

De är så skönt  att  komma  hem  till  Mats föräldrar. Där kan jag slappna av. Inget  jobb i närheten.


Alla andelar, allt spel och hästar, alla kuponger och allt  fix  runt  omkring . Hålla koll på så  mycket. 
Trodde aldrig detta om mig.
Kunna  trav. 
Göra andelar  för hundratals  kronor  som folk sedan  köper. 
Veta var i SHL Frölunda ligger . 
Hur  många mål Växjö  skall göra mot  modo  
Vem som vann dagensdubbel  igår. 
Vilka odds lången har  och när Sverige  förlorade  handbollen.

Jag  beställer all tobak, godis, dricka, bröd, ta kontakt  med leverantörer   m.m.  
ha femti  tio saker  i huvudet  samtidigt.
Dom dagarna  jag  är ledig  jobbar  jag  ändå. Jag  kanske  inte  är på jobbet  fysiskt  men om  jag  åker  in  till  stan  så  handlar  jag  saker till jobbet .

Jag gillar  verkligen mitt jobb de passar  mig  som handen i handsken  art ha många bollar i  luften . Dra i många  trådar. 
Veta mycket.
Gillar  planering , ligga  steget före i allt, veta vad jag  pratar om, utvecklas på många  plan. 

Den stora önskan nu är en semester , framtidsutsikter  och en eller två till  mer djupgående  utbildningar. Tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0