en vecka

Då är det  snart helg  igen. 
Jobbar på, hur mycket  som helst  att göra. Men de är roligt också.
Nya grejer på gång. 
Jag har köpt en egen dator. Och när jag ser mig  omkring  hemma så äger jag typ allt. Möbler poslin, dukar, sängkläder, tv, dator, prydnader, tavlor. Var är mats alla grejer? Eller vad gör han av sina pengar?

Jag har jätte mycket  att skriva och snart är tiden förbi att skriva på telefonen och ist på en dator .

En Lenovo, prisvärd, och betald så ingen  avbetalningsskit, försäkrad och virusskyddad i tre år. Ingen värsting  dator utan täcker  nog mina behov.

Vi har hälsat på lille Svante  min systerson som föddes  fredag den trettonde.

Idag på jobbet  kom några barn och självklart  viola på besök och åt frukt på altanen . 

Många andelar även  denna helg  i min butik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0