stressad?

Klockan  är snart 02:30 och jag  har  inte  somnat. Försökt med mycket.
De enda  jag tänker  på när  jag  blundar  är jobbet , på olika plan.   
Skit
Och klockan  ringer om 4 timmar. Jag kommer  att ha  den viktigaste  dagen då det är mest  att göra, och jag kan inte  somna.

Ska jag ta en promenad. Duscha?.ligga kvar?.ringa  någon?.se på tv?
Så jäkla onödigt  att  inte  skriva somna.
Leva på reddbull imon. Bli  snurrig  och svimma?
Helst inte. 
Samtidigt  komma  hem  till  en familj  jag knappt umgås  med och bara vara aptrött. 
Ångest.
Har en del att ta tag i.

Trots att det är veckans  roligaste  pass imon ed världens  bästaedarbetare  osv osv. Vill sova, vill känna mig  utsövd  till imon.
Fuck 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0